Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BJ

Benito Juarez

17. 2. 2011 18:41
Několik nepravd a mylných závěrů.

Navíc zaplatíš a to v DPH. Protože stát bude muset dorovnat peníze, které budou chybět v průběžném systému, přesunutím do spořícího fondu.

Kontrola fondu bude více než problematická, protože v tomhle objemu peněz a tom bordelu co tu je půjde lehce uplatit i ty co na to mají dohlížet. Případ Sazky budiž příkladem.

Zrovna tak pojištění fondu je blábol, protože nikdo nebude schopen takovou částku pojistit. Navíc se o tom ani neuvažuje.

Ovšem že by fond zkrachoval to opravdu v nejbližších letech předpokládat nelze, protože prvních 30let se do něj bude jenom platit. I poté bude plátců hodně dlouho víc než vyplácených, takže i když se za těch 30 let ukradne úplně všechno, pořád bude z čeho vyplácet, akorát to pak bude opět průběžný systém. Jediný výsledek bude nyní vyšší DPH, které zmizí bůhví kde.

A teď s chutí do toho!

0 0
možnosti
M

mff-59

17. 2. 2011 19:03
Re: Několik nepravd a mylných závěrů.

;-DDPH zaplatis navic tak jako tak, takze nevim co resis.

Ano mela by byt moznost aby lide, co nechteji sva zakonem povolena procenta vyvest ze statniho prubezneho duchodoveho systemu, aby tam klidne zustali. Vzit si sva procenta a ulozit si je do vlastni privatni pojisky, by melo byt dobrovolne.

Pokud to udela mensina, ani nemusi DPH tak naskocit.

Klidne s chuti zustan v soucasnem systemu.

0 0
možnosti
TB

Primak

17. 2. 2011 18:41
Děkuji za diskuzi

Sice valná většina nepochopila, že nehajím navrhovaný systém jako dobrý ale jako lepší toho současného.

Musím odejít.

Tomáš Balvín

0 0
možnosti
SPTZ

Si0 po třetím zákazu

17. 2. 2011 18:42
Re: Děkuji za diskuzi

Je horší toho současného.

0 0
možnosti
S

sanhedrinovich

17. 2. 2011 18:34
Já bych do toho šel taky.

Já bych do toho šel taky. Kdybych byl majitelem soukromého penzijního fondu se státem zajištěným přísunem peněz. A Drábek by mně neměl rád, protože bych mu na.ral.

0 0
možnosti
D

Draggo

17. 2. 2011 18:37
Re: Já bych do toho šel taky.

tak to by vam sodruzi nedovolili se ucastnit na penzijnim systemu, pokud byste jim nic neodvadel, to si budte jisty! :-P

0 0
možnosti
BBČVT

brzy budu člověk v tísni

17. 2. 2011 18:31
a přitom je vše tak prosté, milý Watsone

stačí se jen zamyslet nad příčinou, proč by si někdo měl spořit. a jelikož se příčina v dohledný době nezmění, tak spořit netřeba.:-):-):-)

P:S: pusťte si soudruzi Alles Gute, díl Krakonoš.R^;-D;-D;-D

0 0
možnosti
LJ

lolek77

17. 2. 2011 18:29
Tak do toho jdi a neagituj

Já se dokážu o sebe postarat sám a žádný zlodějský stát k tomu nepotřebuji. Jak budu investovat své vydělané peníze je moje věc. Dejte mě ale to co mě berete na daních na Gripeny, cikány, státní defraudanty a budu se mít v důchodu ve zlatě;-D

0 0
možnosti
TB

Primak

17. 2. 2011 18:34
Re: Tak do toho jdi a neagituj

Já také. Jenže  tuto volbu nemáme...a pokud si mám vybrat mezi dvěma variantami (současný stav a nový návrh) tak volím nový, protože je o trochu lepší....tím neříkám že dobrý a správný.

Tomáš Balvín

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

17. 2. 2011 18:29
Bezrizikovou investici na 40 let neznám,

proto považuji za nenormální do ní někoho nutit.

http://www.novinky.cz/finance/225318-povinne-uspory-na-penzi-maji-po-smrti-duchodce-propadnout-pojistovne.html

Čtěte pozorně názory opravdových ekonomů.

0 0
možnosti
TB

Primak

17. 2. 2011 18:36
Re: Bezrizikovou investici na 40 let neznám,

;-D Opravdový ekonom, který jen popsal to, co je běžným stadnardem. I v současném průběžné m systému (po Vaší smrti teď něco rodina dostane?) i v systému penzijního připojištění.

To nemá s ekonomií nic společného.

TB

0 0
možnosti
K

kaktusak

17. 2. 2011 18:28
Máte pravdu, za 40 let bude všechno jinak

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

17. 2. 2011 18:25
To víte, že byste do toho šel

Bylo by to totiž povinné. :-P

0 0
možnosti
BBČVT

brzy budu člověk v tísni

17. 2. 2011 18:25
tak to já do toho nejdu-děkuju

stáří mám už vymyšlený. pokud se ho dožiju. a když mi najdou třeba raka, tak si konec života řádně užiju.:-)

0 0
možnosti
N

nezavislypolitologamater

17. 2. 2011 18:24
Na rozdíl od autora mám názor zcela opačný

nevím proč bych měl povinně odvádět do nějakého soukromého fondu s nejasnou vlastnickou strukturou bez jakýchkoliv státních záruk, kde je skoro jistota, že bude vytunelován. Vidím daleko lepší způsoby úspor nebo investic, které by mi ve stáří pomohly vylepšit si příjmy ......ale chtěl bych si o nich svobodně rozhodovat sám. 

0 0
možnosti
  • Počet článků 145
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2489x
Jsem profesí ekonom, analytik a investiční manažer.

Jsem ale především člověk, kterého zajímá dění kolem něj a není mu lhostejné, co se bude dít dále. 

Aktuálně se podílím na vzniku nové poltické strany PRO (Právo Respekt Odbornost) jako její ekonomický expert.

Seznam rubrik