Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VC

V35a65s32i12l 17C48e28r20a38l

23. 3. 2015 17:08

To je ta Šabatová co s Vendou za totáče s pitím z Tuzexu rozvracela republiku, nebo ne.

9 1
možnosti
TB

řekl bych že to je ona

6 0
možnosti
LB

Ono je jedno, co je zdrojem, ale asi se shodneme, že když koupím, zdědím, nebo vybuduji nějakou nemovitost, tak je na mě, co s ní budu dělat nebo komu jí pronajmu. To by se za chvíli mohli přidat ke stížnostem i různé jiné skupiny obyvatelstva a bude tu veselo. Jen jestli by pro pani Šabatovou byli taky tak zajímavý.

3 0
možnosti
BH

Jsem poněkud zmaten, není náhodou zdrojem blogu článek Václava Klause mladšího ?8-o

Na Novinkách dnes po poledni....

Jinak ovšem souhlasím...

1 0
možnosti
TB

No já to našel na české-justici.cz

Ale koukám že mne Klaus junior předběhl. A taky se odkazuje na českou justici.

Každopádně na idnes to jaksi nemají...:-( To víte lupa...

1 0
možnosti
  • Počet článků 145
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2489x
Jsem profesí ekonom, analytik a investiční manažer.

Jsem ale především člověk, kterého zajímá dění kolem něj a není mu lhostejné, co se bude dít dále. 

Aktuálně se podílím na vzniku nové poltické strany PRO (Právo Respekt Odbornost) jako její ekonomický expert.

Seznam rubrik